0xjiyxjf.jpg

גבינה טבעונית – משאירים את החלב אצל הפרה 

גבינה על בסיס צמחי, שאינה עשויה משום חומר שקשור לעולם החי. גבינה טבעונית יכולה להיות עשוייה מאגוזים (קשיו או שקדים למשל), שמרי בירה, סויה, שמן קוקוס, אורז, שומשום ועוד רבים נוספים. גבינה טבעונית היא הפתרון המושלם עבור אנשים שרגישים או אלרגים ללקטוז, צריכים להמנע מכולסטרול, טבעונים ואו מעדיפים להמנע מחלב מסיבות סביבתיות. ניתן להכין גבינה טבעונית בדומה לגבינה רגילה, כשהיא קשה, חצי רכה ואו רכה. 

אילו סוגי גבינה טבעונית יש?

ישנם סוגים רבים, הם לרוב משתנים לפי חומרי הגלם ולפי התהליך. ישנה גבינה טבעונית לאפיה, גבינה טבעונית לבורקס, גבינה לבנה טבעונית, גבינה טבעונית ללא גלוטן, גבינה טבעונית לטוסט, גבינה טבעונית ללא סויה או בעלת סויה ואפילו יש גבינה טבעונית ללא סוכר. ישראל היא המדינה הטבעונית ביותר בעולם, כיום, אנו מתקדמים בכל הקשור לתחליפי חלב וניתן לקבל את אותה החוויה שאנו מקבלים מחלב באמצעות תחליפים, ובנינו, עם טעם משופר. ככה שלא חייב לוותר לא על הטוסט ולא על הפיצה, ביקור זריז במעדניה טבעונית ותוכל לרכוש גבינה טבעונית לבורקס, גבינה טבעונית לטוסט ואיזה סוג של גבינה טבעונית לאפיה שתרצה.

כבר לא צריך להקריב אף חוויה

לפעמים קשה לוותר על חווית אוכל מסויימת, בייחוד אם אתה טבעוני טרי, או באמצע תהליך לעבור לטבעונות. שנים של סנדוייצ'ים, פיצות, ארוחות בוקר, מק אנד צ'יס! המחשבה שלא תוכל לאכול אותם אף פעם, מעט מאיימת ואו גורמת לנוסטלגיה מתסכלת. כנראה שלפני 20 שנה, החוויה הזו יכולה להיות מאוד מבאסת ולא הוגנת, אבל לא היום! היום תוכלו למצוא תחליף לכל חוויה, תוכלו למצוא מנות טבעוניות כמעט בכל מסעדה, מעדניות מיועדות לטבעונים והכל זמין למשתמש! ניתן להזמין באינטרנט, למצוא בסופר ועדיין אפשר להנות מגבינה מותכת כמו בילדות, פשוט עשויה גבינה טבעונית לאפיה ואולי אפילו עשויה גבינה טבעונית ללא סויה או גבינה טבעונית לא סוכר? אנחנו לא נגלה לאף אחד. 

טעם לחיים – מעדניה טבעונית 

אין עוד מעדנייה כזו! אנו מזמינים אותך להסתכל באתר שלנו ובמבחר המגוון והאיכותי שאנו מציעים, יש לכם שאלות? תחייגו! אנו נשמח לשמוע מכם ולענות לכל שאלה 0524590178, או בכתובת המייל info@taam-lehaim.co.il. טעים, איכותי וטבעוני.

סל הקניות שלי